Історія в датах

 

1972
  • «Hughes Development Company» була створена «на кухонному столі» Джині Крістін Х'юз.
  • Контрольний пакет акцій NSP був проданий друзям і родичам по $ 1.00 за акцію.
  • Capsicum був першим інкапсульованим препаратом і продавався в магазинах здорового харчування.
  • Була орендована перша машина з наповнення капсул за $ 80 в місяць.
1973
  • Назва компанії змінилося з «Hughes Development Company» на «National Multi Corporation».
  • Препарати стали продаватися в магазинах роздрібної торгівлі з позначкою «Naturally».
1974
  • У 1974 були додані багаторівневі/прямі продажі. National Multi Corporation прийняла план прямих продажів або багаторівневого маркетингу як переважне право продажу для дистриб'юторів.
  • Прийнято корпоративні зобов'язання з досліджень та розвитку.
1975
  • Щорічні продажі перевищили $ 1.500 000 - більше 500 відсотків росту в порівнянні з попереднім роком.
  • Компанія була зареєстрована як Відкрите Акціонерне Товариство.
1976
  • У листопаді 1976 р. були створені виробничі площі розміром 32,000 квадратних футів в Spanish Fork.
  • Назву Компанії було знову змінено на «Amtec Industries» (абревіатура для American Technologies).
  • Компанія провела першу конвенцію менеджерів в Las Vegas, Nevada.
  • У Канаді був відкритий перший міжнародний філіал Компанії.
1977
  • Переїзд в Spanish Fork.
1978
  • Губернатор Метью-сон (Matheson) відвідав церемонію відкриття заводу в Spanish Fork.
  • Відбувся перший відкритий продаж акцій Компанії. Зареєстровано перша поява Компанії в NASDAQ.
  • Джек Рітчасон, Джуді Прайс, Арлен і Джин Лиман, і Делл Ебпленелп стали менеджерами NSP.
  • Заснована лабораторія контролю якості.
1979
  • Рівень річних продажів досяг $10 000 000.
  • Відбулася перша поїздка членів Клубу Успішних дистриб'юторів в Мехіко.
1980
  • Відкрито перший дистриб'юторський центр за межами Юти, в Огайо.
  • Представлені концентровані трави і вітаміни пролонгованої дії.
1981
  • Назву компанії змінено з «Amtec Industries» на «NSP».
  • Було розроблено і представлено логотип NSP.
1982
  • Співробітники Компанії влаштували вечірку з приводу $ 2 мільйонного продажу за місяць Amtec був представлений P.M. Magazine (телевізійна програма новин). Джин Х'юз дала інтерв'ю.
  • Відкрито дистрибутивний Центр доставки в Комптон, Каліфорнія.
  • Щодня виконується 600 замовлень (з трьох складів).
  • Виконано мільйонне замовлення.
1983
  • До кінця вересня заплановано і завершено будівництво додаткових 10 500 квадратних футів виробничих площ.
  • NSP почала використовувати водонепроникну фольгу для герметичного запечатування банок з продукцією.
1984
  • Додаткові 43 700 квадратних футів заплановані до завершення в середині січня 1985.
  • Крістін Х'юз стала Президентом ради директорів.
  • Журнал «Форбс» пише про NSP як одну зі «зростаючих і перспективних» компаній.
1985
  • NSP представила традиційні китайські трави.
  • Відкрито іспанський підрозділ.
1986
  • Доставка досягла продуктивності 5.0 замовлень за людино-годину. (4.1 в 1984 і 4.28 в 1985).
  • Був представлений перший іспанський каталог продуктів.
  • На Національну Конвенцію 1986 р. Орландо, Флорида приїхали 650 менеджерів і 700 дистриб'юторів.
  • В основному офісі почала pобoтy школа менеджерів.
  • Кількість менеджерів досягло 1 508.
1987
  • Досягнення - 100% точність товарного обліку протягом 100 днів. За 5 місяців проведена інвентаризація по 4 000 найменувань продуктів.
  • Встановлено процедури перевірки на радіоактивність для запобігання радіаційного зараження.
1988
  • По всій країні створені школи дистриб'юторів.
  • Пауліна Х'юз стає членом Ради директорів.
1989
  • МАХ – нова супутникова автоматизована телефонна лінія була введена для отримання повідомлень.
  • Найбільші спільні продажі досягли $5.0 мільйонів.
  • Алан Кеннеді представлений як новий генеральний директор.
  • Кількість менеджерів досягло 2,200.
1990
  • NSP виконала двохмільйонне замовлення. Мільйонне замовлення було виконано в 1982 р ..
  • NSP налічує 480 000 продавців.
  • Загальний актив - $20 мільйонів.
  • Площа будівлі Spanish Fork - 126 000 квадратних футів.
  • Число акціонерів: 625 - $40 мільйонів інвестовано в компанію «сторонніми» акціонерами.
  • Рекордне число учасників конвенції - 1 600.
  • Кількість виробничих ліній NSP - 360.
1991
  • NSP відкриває перший латиноамериканський філіал.
  • Введена лінія гомеопатичних препаратів.
  • Липень 1991 - NSP досягла рекорду - 196 нових менеджерів за місяць.
  • Продажі в липні досягли $6 мільйонів.
  • NSP вказана в «Financial World» 6 серпня 1991 року на 48-му місці серед найбільш швидко зростаючих відкритих акціонерних товариств в США.
  • Журнал «Forbes» помістив NSP на 77 місце в списку 200 кращих невеликих компаній 1991 р.
1992
  • NSP розширюється, створений корпоративний офіс в Provo.
  • NSP досягла $100 мільйонів продажів.
  • У вересні був перекритий рекорд в $7 мільйонів.
  • Журнал «Forbes» помістив NSP 44-м в своєму списку 200 найкращих невеликих компаній.
1993
  • Маркетинг-план був поліпшений - додані рівні Divisional/Senior National.
  • 24 травня 1993 почав працювати Дистриб'юторський Центр в Джорджії.
  • Журнал «Worth» перерахував акції NSP в їхньому списку 100 кращих акцій за період з 1983 по 1993.
  • На перший з'їзд нових менеджерів у Солт-Лейк-Сіті 9 липня 1993 було запрошено 600 осіб.
  • Зміна цін породила Березневе Божевілля. Було опрацьовано 28,774 замовлень.
  • NSP продала LifeTrends.
  • Журнал «Sawe» назвав Крістін Х'юз однією з провідних американських «businesswomen».
1994
  • NSP придбало колишню будівлю Діникс на сході Provo.
  • Через три місяці після початку перебування в бізнесі Бразилія відсвяткувала появу 1000-го дистриб'ютора.
  • У головному офісі NSP 800 нових менеджерів провели «Rising Star Convention».
  • На національному з'їзді NSP в Бостоні брали участь більше 1 200 Менеджерів.
  • Були проведені «Великі Відкриття» Бразилії, Японії, і Коста-Ріки.
  • 7 листопада журнал «Forbes» оцінив NSP як 53-у з 200 кращих невеликих компаній в США. 7-й рік поспіль NSP займає місце у верхніх 200 рядках журналу «Forbes».
  • Травневий випуск журналу «Financial World» поставив акції NSP 54-ми в списку «top 200 Growth Stocks», що продаються на Американській фондовій біржі. Це поставило NSP над такими компаніями як Кока-Кола (61), Жілетт (84), Avon (122), Reebok (128), Пепсі (133), і Colgate-Palmolive (158).
  • Липневий/Серпневий 1994 випуск журналу «Worth» опублікував «Hit Parade for Investors», де поставив акції NSP на 83-е місце з 100 кращих за останні 10 років. NSP оцінювався разом з тисячами таких великих компаній як наприклад, Уолт Дісней (47), Пепсі (80), Tyson Foods (20), і Blockbuster Video (4).
  • «Dietary Supplement Health and Education Act» (Senator Hatch's Bill -S. 784) отримав статус закону!
  • Загальні продажі NSP за рік склали $111 мільйонів (на 20% більше, ніж в 1993).
  • Травень 1994 для NSP відзначений як місяць з десятимільйонним обсягом продажів.
  • В кінці жовтня новий рекорд - 5 000 Менеджерів.
1995
  • Техаський склад в середньому обробляє 300-375 замовлень в день.
  • В NSP U.S. 5,974 незалежних Менеджерів.
  • В NSP U.S. 95,914 незалежних дистриб'юторів.
  • Тільки в березні в U.S. було прийнято 44329 замовлення. Середня вартість замовлення була близько $309.
  • На національному з'їзді зібралося 1600 Менеджерів.
  • 1500 нових Менеджерів взяли участь у конвенції «Rising Star».
  • У вересні 74 лідера продажів в Японії і 6 співробітників японського представництва відвідали Головний офіс.
  • NSP «відкрила» Панаму, Ель Сальвадор, Гватемалу, і Перу.
  • Було вироблено 22 мільйони банок продуктів, (в 1994 - 16 мільйонів).
  • Кількість Менеджерів 4899. 1996
  • Крістін Х'юз отримала звання СЕО і Chairman of the Board.
  • У конвенції «Rising Star» брало участь понад 2000 нових Менеджерів.
  • На Національному з'їзді в Орландо, Флорида, було присутнє 2700 Менеджерів.
  • У травні 1996 в журналі «Food and Drug Packaging» була опублікована стаття, в якій наголошувалося на унікальну технологію упаковки наших продуктів і переваги упаковки виробником. Стаття також звертала увагу на високу якість наших продуктів.
  • Представлена лінія продукції для жінок.
  • До серпня 1996 року в NSP налічується 6849 Менеджерів і 152 027 активних дистриб'юторів.
  • Виробництво випускає 104 мільйони капсул і 60 мільйонів таблеток на місяць.
  • У березні 1996 оголошені плани розширення складу в Spanish Fork.
  • 3 жовтня 1996 NSP «відкрила» Аргентину.
1997
  • Тепер NSP працює в 9-ти країнах, маючи 400 міжнародних представників, 17 філій, що мають 11 експортних (ліцензованих) ринків збуту.
  • NSP відсвяткувала 25-річчя «Якості, Сервісу і Чесності».
  • Січневий випуск журналу «Financial World» помістив NSP на 18-е місце в списку «Hot Growth Stocks».
  • В результаті землетрусу на Spanish Fork постраждали 90 000 квадратних футів складських приміщень з продуктами.
  • Журнал «Forbes» опублікував список «Honor Roll», в який вносяться компанії, які потрапляли в їх список 200 кращих, принаймні, три рази протягом останніх п'яти років. NSP вказувалася в списку 200 кращих 10 разів.
1998
  • 4 і 5 листопада Долорес Джордан (Мати Майкла Джордана) маючи намір стати офіційним представником компанії відвідала NSP.
  • NSP швидко відреагувала на руйнівні наслідки урагану Mitch's події в Гондурасі і Нікарагуа, відправивши готівку і пожертвування постраждалим дистриб'юторам NSP для придбання предметів першої необхідності.
  • Продукти NSP тепер продаються в 22 країнах.
1999
  • Клінічні випробування показали, що продукт Компанії Fat Grabbers (r) забезпечує значне зниження ваги.
  • Компанія вперше анонсує продаж рослинних добавок клієнтам через ВЕБ-сайт.
  • У серпні NSP починає бізнес в Росії.
  • NSP представляє програму SmartStart по збільшенню обсягу продажів Компанії.
2000
  • Компанія анонсує плани збільшення виробничих потужностей у зв'язку з розширенням міжнародного бізнесу.
  • NSP відкрила свою діяльність в Ізраїлі.
2001
  • NSP купила компанію Synergy.
  • Випуск Optima – нової косметичної лінії косметичних препаратів 4 покоління.
2002
  • Введення в експлуатацію нових виробничих потужностей.
  • Святкування 30-річчя NSP.
  • Компанія названа «Виробником року» в США.
  • Поява нової лінії косметики «Tropical Mists».
2003
  • Поява нової лінії косметики «Natria».
  • Компанія вперше включена в рейтинг «Сто кращих корпоративних громадян США».
  • Відкриття складів в Казахстані і в Монголії.
2004
  • Відкриття складу в Литві.
2005
  • На ринку з'являється «Zambroza» і стає бестселером.
  • Міжнародне відділення NSP досягає рекордного рівня продажів - 130 млн. Доларів США за рік.
2006
  • Розширення косметичної лінії «Tropical Mists».
  • Відкриття складу і сертифікація продукції в Молдові.
2007
  • Компанія планує відкриття ринку в Польщі та Китаї.
  • Розпочато процес сертифікації продукції NSP в Таджикистані.
2008
  • Відкриття компанією ринку Польщі та Китаю.
  • Відкрито представництво в Україні.
  • Запрацювала система Міжнародного спонсорства - тепер є можливість підписувати дистриб'юторів іншого ринку (мешканця іншої країни).
2009
  • 10-річчя роботи компанії NSP на ринку країн СНД, Монголії, Балтії та Закавказзя.
2010
  • У Білорусі реєструється представництво, в Мінську відкривається офіс компанії.
2015
  • NSP увійшла в топ-20 найбільших компаній США в сфері прямих продажів. Американська Національна Асоціація Прямого Продажу назвала компанію Nature's Sunshine лідируючою компанією в індустрії. Ця нагорода присуджена нам за підсумками роботи в 2014 році. Ця премія дуже престижна для нашої компанії і підтверджує той факт, що продукти для здоров'я продовжують лідирувати в сфері прямих продажів. А також ця тенденція вселяє в нас впевненість, що все більша кількість людей починає розуміти переваги здорового способу життя.
  • Відкрито Центр Досліджень та Інновацій імені Х'юзів (NEW Hughes Centerfor Research and Innovation). Новий сучасний комплекс розташувався в місті Лехай, штат Юта, на першому поверсі штаб-квартири компанії. Він включає в себе хімічну лабораторію, лабораторії клітинної та молекулярної біології, наукового аналізу та тестування.
2017
  • Компанія святкує 45-річчя.
2018
  • Nature's Sunshine стає переможцем «Української народної премії - 2018» в номінації «Краща дієтична добавка». ТМ Nature's Sunshine посіла перше місце, обійшовши чотирьох конкурентів і отримавши 58% голосів.
2019
  • Компанія святкує 20-річчя роботи на ринку країн СНД.

Нагороди (GMP, NSF)

NSF International – неурядова некомерційна організація і світовий лідер в області розробки стандартів і сертифікації продукції - вручила компанії Nature's Sunshine Products сертифікат GMP (англ. «Good Manufacturing Practice» - «Належна Виробнича Практика»).

NSF – це провідний аудитор компаній, що працюють в області здоров'я і безпеки людини. Виданий ними сертифікат означає, що виробництво компанії Nature's Sunshine Products пройшло найсуворішу перевірку з боку персоналу NSF, включаючи перевірку виробничого обладнання та ретельне спостереження за системою контролю якості та виробничими процесами.

NSP в Світі

Nature’s Sunshine Products – найбільша міжнародна компанія з виробництва екологічно чистих біологічно активних добавок до їжі, високоякісних вітамінів, косметики, засобів гігієни порожнини рота і побутової хімії.

Географія

За майже 50 років існування на світовому ринку Компанія має філії в більш ніж 50 країнах світу. Величезна і багатонаціональна сім'я NSP на сьогоднішній день включає в себе США, Південну Корею, Мексику, Венесуелу, Японію, Бразилію, Канаду, Колумбію, Еквадор, Перу, Великобританію, Ізраїль, Чилі, Аргентини, Малайзію, Нову Зеландію, Норвегію, Росію, Україну, Білорусь, Казахстан і багато інших країн.

Ринок NSP в світі