Історія в датах
- «Hughes Development Company» була створена «на кухонному столі» Джині Крістін Х'юз.
- Контрольний пакет акцій NSP був проданий друзям і родичам по $ 1.00 за акцію.
- Capsicum був першим інкапсульованим препаратом і продавався в магазинах здорового харчування.
- Була орендована перша машина з наповнення капсул за $ 80 в місяць.
- Назва компанії змінилося з «Hughes Development Company» на «National Multi Corporation».
- Препарати стали продаватися в магазинах роздрібної торгівлі з позначкою «Naturally».
- У 1974 були додані багаторівневі/прямі продажі. National Multi Corporation прийняла план прямих продажів або багаторівневого маркетингу як переважне право продажу для дистриб'юторів.
- Прийнято корпоративні зобов'язання з досліджень та розвитку.
- Щорічні продажі перевищили $ 1.500 000 - більше 500 відсотків росту в порівнянні з попереднім роком.
- Компанія була зареєстрована як Відкрите Акціонерне Товариство.
- У листопаді 1976 р. були створені виробничі площі розміром 32,000 квадратних футів в Spanish Fork.
- Назву Компанії було знову змінено на «Amtec Industries» (абревіатура для American Technologies).
- Компанія провела першу конвенцію менеджерів в Las Vegas, Nevada.
- У Канаді був відкритий перший міжнародний філіал Компанії.
- Переїзд в Spanish Fork.
- Губернатор Метью-сон (Matheson) відвідав церемонію відкриття заводу в Spanish Fork.
- Відбувся перший відкритий продаж акцій Компанії. Зареєстровано перша поява Компанії в NASDAQ.
- Джек Рітчасон, Джуді Прайс, Арлен і Джин Лиман, і Делл Ебпленелп стали менеджерами NSP.
- Заснована лабораторія контролю якості.
- Рівень річних продажів досяг $10 000 000.
- Відбулася перша поїздка членів Клубу Успішних дистриб'юторів в Мехіко.
- Відкрито перший дистриб'юторський центр за межами Юти, в Огайо.
- Представлені концентровані трави і вітаміни пролонгованої дії.
- Назву компанії змінено з «Amtec Industries» на «NSP».
- Було розроблено і представлено логотип NSP.
- Співробітники Компанії влаштували вечірку з приводу $ 2 мільйонного продажу за місяць Amtec був представлений P.M. Magazine (телевізійна програма новин). Джин Х'юз дала інтерв'ю.
- Відкрито дистрибутивний Центр доставки в Комптон, Каліфорнія.
- Щодня виконується 600 замовлень (з трьох складів).
- Виконано мільйонне замовлення.
- До кінця вересня заплановано і завершено будівництво додаткових 10 500 квадратних футів виробничих площ.
- NSP почала використовувати водонепроникну фольгу для герметичного запечатування банок з продукцією.
- Додаткові 43 700 квадратних футів заплановані до завершення в середині січня 1985.
- Крістін Х'юз стала Президентом ради директорів.
- Журнал «Форбс» пише про NSP як одну зі «зростаючих і перспективних» компаній.
- NSP представила традиційні китайські трави.
- Відкрито іспанський підрозділ.
- Доставка досягла продуктивності 5.0 замовлень за людино-годину. (4.1 в 1984 і 4.28 в 1985).
- Був представлений перший іспанський каталог продуктів.
- На Національну Конвенцію 1986 р. Орландо, Флорида приїхали 650 менеджерів і 700 дистриб'юторів.
- В основному офісі почала pобoтy школа менеджерів.
- Кількість менеджерів досягло 1 508.
- Досягнення - 100% точність товарного обліку протягом 100 днів. За 5 місяців проведена інвентаризація по 4 000 найменувань продуктів.
- Встановлено процедури перевірки на радіоактивність для запобігання радіаційного зараження.
- По всій країні створені школи дистриб'юторів.
- Пауліна Х'юз стає членом Ради директорів.
- МАХ – нова супутникова автоматизована телефонна лінія була введена для отримання повідомлень.
- Найбільші спільні продажі досягли $5.0 мільйонів.
- Алан Кеннеді представлений як новий генеральний директор.
- Кількість менеджерів досягло 2,200.
- NSP виконала двохмільйонне замовлення. Мільйонне замовлення було виконано в 1982 р ..
- NSP налічує 480 000 продавців.
- Загальний актив - $20 мільйонів.
- Площа будівлі Spanish Fork - 126 000 квадратних футів.
- Число акціонерів: 625 - $40 мільйонів інвестовано в компанію «сторонніми» акціонерами.
- Рекордне число учасників конвенції - 1 600.
- Кількість виробничих ліній NSP - 360.
- NSP відкриває перший латиноамериканський філіал.
- Введена лінія гомеопатичних препаратів.
- Липень 1991 - NSP досягла рекорду - 196 нових менеджерів за місяць.
- Продажі в липні досягли $6 мільйонів.
- NSP вказана в «Financial World» 6 серпня 1991 року на 48-му місці серед найбільш швидко зростаючих відкритих акціонерних товариств в США.
- Журнал «Forbes» помістив NSP на 77 місце в списку 200 кращих невеликих компаній 1991 р.
- NSP розширюється, створений корпоративний офіс в Provo.
- NSP досягла $100 мільйонів продажів.
- У вересні був перекритий рекорд в $7 мільйонів.
- Журнал «Forbes» помістив NSP 44-м в своєму списку 200 найкращих невеликих компаній.
- Маркетинг-план був поліпшений - додані рівні Divisional/Senior National.
- 24 травня 1993 почав працювати Дистриб'юторський Центр в Джорджії.
- Журнал «Worth» перерахував акції NSP в їхньому списку 100 кращих акцій за період з 1983 по 1993.
- На перший з'їзд нових менеджерів у Солт-Лейк-Сіті 9 липня 1993 було запрошено 600 осіб.
- Зміна цін породила Березневе Божевілля. Було опрацьовано 28,774 замовлень.
- NSP продала LifeTrends.
- Журнал «Sawe» назвав Крістін Х'юз однією з провідних американських «businesswomen».
- NSP придбало колишню будівлю Діникс на сході Provo.
- Через три місяці після початку перебування в бізнесі Бразилія відсвяткувала появу 1000-го дистриб'ютора.
- У головному офісі NSP 800 нових менеджерів провели «Rising Star Convention».
- На національному з'їзді NSP в Бостоні брали участь більше 1 200 Менеджерів.
- Були проведені «Великі Відкриття» Бразилії, Японії, і Коста-Ріки.
- 7 листопада журнал «Forbes» оцінив NSP як 53-у з 200 кращих невеликих компаній в США. 7-й рік поспіль NSP займає місце у верхніх 200 рядках журналу «Forbes».
- Травневий випуск журналу «Financial World» поставив акції NSP 54-ми в списку «top 200 Growth Stocks», що продаються на Американській фондовій біржі. Це поставило NSP над такими компаніями як Кока-Кола (61), Жілетт (84), Avon (122), Reebok (128), Пепсі (133), і Colgate-Palmolive (158).
- Липневий/Серпневий 1994 випуск журналу «Worth» опублікував «Hit Parade for Investors», де поставив акції NSP на 83-е місце з 100 кращих за останні 10 років. NSP оцінювався разом з тисячами таких великих компаній як наприклад, Уолт Дісней (47), Пепсі (80), Tyson Foods (20), і Blockbuster Video (4).
- «Dietary Supplement Health and Education Act» (Senator Hatch's Bill -S. 784) отримав статус закону!
- Загальні продажі NSP за рік склали $111 мільйонів (на 20% більше, ніж в 1993).
- Травень 1994 для NSP відзначений як місяць з десятимільйонним обсягом продажів.
- В кінці жовтня новий рекорд - 5 000 Менеджерів.
- Техаський склад в середньому обробляє 300-375 замовлень в день.
- В NSP U.S. 5,974 незалежних Менеджерів.
- В NSP U.S. 95,914 незалежних дистриб'юторів.
- Тільки в березні в U.S. було прийнято 44329 замовлення. Середня вартість замовлення була близько $309.
- На національному з'їзді зібралося 1600 Менеджерів.
- 1500 нових Менеджерів взяли участь у конвенції «Rising Star».
- У вересні 74 лідера продажів в Японії і 6 співробітників японського представництва відвідали Головний офіс.
- NSP «відкрила» Панаму, Ель Сальвадор, Гватемалу, і Перу.
- Було вироблено 22 мільйони банок продуктів, (в 1994 - 16 мільйонів).
- Кількість Менеджерів 4899. 1996
- Крістін Х'юз отримала звання СЕО і Chairman of the Board.
- У конвенції «Rising Star» брало участь понад 2000 нових Менеджерів.
- На Національному з'їзді в Орландо, Флорида, було присутнє 2700 Менеджерів.
- У травні 1996 в журналі «Food and Drug Packaging» була опублікована стаття, в якій наголошувалося на унікальну технологію упаковки наших продуктів і переваги упаковки виробником. Стаття також звертала увагу на високу якість наших продуктів.
- Представлена лінія продукції для жінок.
- До серпня 1996 року в NSP налічується 6849 Менеджерів і 152 027 активних дистриб'юторів.
- Виробництво випускає 104 мільйони капсул і 60 мільйонів таблеток на місяць.
- У березні 1996 оголошені плани розширення складу в Spanish Fork.
- 3 жовтня 1996 NSP «відкрила» Аргентину.
- Тепер NSP працює в 9-ти країнах, маючи 400 міжнародних представників, 17 філій, що мають 11 експортних (ліцензованих) ринків збуту.
- NSP відсвяткувала 25-річчя «Якості, Сервісу і Чесності».
- Січневий випуск журналу «Financial World» помістив NSP на 18-е місце в списку «Hot Growth Stocks».
- В результаті землетрусу на Spanish Fork постраждали 90 000 квадратних футів складських приміщень з продуктами.
- Журнал «Forbes» опублікував список «Honor Roll», в який вносяться компанії, які потрапляли в їх список 200 кращих, принаймні, три рази протягом останніх п'яти років. NSP вказувалася в списку 200 кращих 10 разів.
- 4 і 5 листопада Долорес Джордан (Мати Майкла Джордана) маючи намір стати офіційним представником компанії відвідала NSP.
- NSP швидко відреагувала на руйнівні наслідки урагану Mitch's події в Гондурасі і Нікарагуа, відправивши готівку і пожертвування постраждалим дистриб'юторам NSP для придбання предметів першої необхідності.
- Продукти NSP тепер продаються в 22 країнах.
- Клінічні випробування показали, що продукт Компанії Fat Grabbers (r) забезпечує значне зниження ваги.
- Компанія вперше анонсує продаж рослинних добавок клієнтам через ВЕБ-сайт.
- У серпні NSP починає бізнес в Росії.
- NSP представляє програму SmartStart по збільшенню обсягу продажів Компанії.
- Компанія анонсує плани збільшення виробничих потужностей у зв'язку з розширенням міжнародного бізнесу.
- NSP відкрила свою діяльність в Ізраїлі.
- NSP купила компанію Synergy.
- Випуск Optima – нової косметичної лінії косметичних препаратів 4 покоління.
- Введення в експлуатацію нових виробничих потужностей.
- Святкування 30-річчя NSP.
- Компанія названа «Виробником року» в США.
- Поява нової лінії косметики «Tropical Mists».
- Поява нової лінії косметики «Natria».
- Компанія вперше включена в рейтинг «Сто кращих корпоративних громадян США».
- Відкриття складів в Казахстані і в Монголії.
- Відкриття складу в Литві.
- На ринку з'являється «Zambroza» і стає бестселером.
- Міжнародне відділення NSP досягає рекордного рівня продажів - 130 млн. Доларів США за рік.
- Розширення косметичної лінії «Tropical Mists».
- Відкриття складу і сертифікація продукції в Молдові.
- Компанія планує відкриття ринку в Польщі та Китаї.
- Розпочато процес сертифікації продукції NSP в Таджикистані.
- Відкриття компанією ринку Польщі та Китаю.
- Відкрито представництво в Україні.
- Запрацювала система Міжнародного спонсорства - тепер є можливість підписувати дистриб'юторів іншого ринку (мешканця іншої країни).
- 10-річчя роботи компанії NSP на ринку країн СНД, Монголії, Балтії та Закавказзя.
- У Білорусі реєструється представництво, в Мінську відкривається офіс компанії.
- NSP увійшла в топ-20 найбільших компаній США в сфері прямих продажів. Американська Національна Асоціація Прямого Продажу назвала компанію Nature's Sunshine лідируючою компанією в індустрії. Ця нагорода присуджена нам за підсумками роботи в 2014 році. Ця премія дуже престижна для нашої компанії і підтверджує той факт, що продукти для здоров'я продовжують лідирувати в сфері прямих продажів. А також ця тенденція вселяє в нас впевненість, що все більша кількість людей починає розуміти переваги здорового способу життя.
- Відкрито Центр Досліджень та Інновацій імені Х'юзів (NEW Hughes Centerfor Research and Innovation). Новий сучасний комплекс розташувався в місті Лехай, штат Юта, на першому поверсі штаб-квартири компанії. Він включає в себе хімічну лабораторію, лабораторії клітинної та молекулярної біології, наукового аналізу та тестування.
- Компанія святкує 45-річчя.
- Nature's Sunshine стає переможцем «Української народної премії - 2018» в номінації «Краща дієтична добавка». ТМ Nature's Sunshine посіла перше місце, обійшовши чотирьох конкурентів і отримавши 58% голосів.
- Компанія святкує 20-річчя роботи на ринку країн СНД.
Нагороди (GMP, NSF)
NSF International – неурядова некомерційна організація і світовий лідер в області розробки стандартів і сертифікації продукції - вручила компанії Nature's Sunshine Products сертифікат GMP (англ. «Good Manufacturing Practice» - «Належна Виробнича Практика»).
NSF – це провідний аудитор компаній, що працюють в області здоров'я і безпеки людини. Виданий ними сертифікат означає, що виробництво компанії Nature's Sunshine Products пройшло найсуворішу перевірку з боку персоналу NSF, включаючи перевірку виробничого обладнання та ретельне спостереження за системою контролю якості та виробничими процесами.
NSP в Світі
Nature’s Sunshine Products – найбільша міжнародна компанія з виробництва екологічно чистих біологічно активних добавок до їжі, високоякісних вітамінів, косметики, засобів гігієни порожнини рота і побутової хімії.
Географія
За майже 50 років існування на світовому ринку Компанія має філії в більш ніж 50 країнах світу. Величезна і багатонаціональна сім'я NSP на сьогоднішній день включає в себе США, Південну Корею, Мексику, Венесуелу, Японію, Бразилію, Канаду, Колумбію, Еквадор, Перу, Великобританію, Ізраїль, Чилі, Аргентини, Малайзію, Нову Зеландію, Норвегію, Росію, Україну, Білорусь, Казахстан і багато інших країн.